Dag 24

Halvvägs idag! Det känns bra. Jag kommer vara på nytt ställe varje vecka nu det sista så tror verkligen tiden kommer springa iväg. 


Imorse kände jag mig sämre så jag stannade hemma idag. De andra cyklade till templet och jobbade där. Ca 20min cykeltur dit, tror det är det största problemet för min hals. Sov lite, druckit ingefärste och vilat mig så när de andra kom hem vid 13-tiden kände jag mig redan mycket bättre så följde faktiskt med några som åkte in till "staden", en gata med några små affärer. Kände att jag behövde se något annat än bara huset. Nu på kvällen har vi lekt lite lekar, charader och pekleken. Det var kul! Brukar inte gilla charader men kände att man får bjuda lite på sig själv. Kommer antagligen typ aldrig mer träffa dessa människor så gör inget om jag skämmer ut mig. Nu är klockan 20.30 och alla ligger i sina sängar. Vi går definitivt och lägger oss tidigt. Imorgon ska jag upp och jobba igen. 

Det är både synd och skönt att det är ganska dåligt väder denna veckan. Det kommer regnskurar och är molnigt. Har inte sett solen många gånger. Det är skönt för det blir inte lika varmt när vi jobbar men synd med regnet. Det var några andra här som vandrade uppför, inte lions rock, en mindre klippa bredvid. Valde tyvärr att inte följa med då vädret är så opålitligt och jag varit halvsjuk. Hade verkligen velat följa med men jaja.. 

Har inte tagit några bilder idag

#1 - Anonym

Hej, hoppas att förkylningen ger sig med ingefäran, så du kan vara med resten av tiden. Bosse.