Dag 25

Torsdag idag och jag åkte med till templet idag! Skönt att göra något. Vi åkte tuktuk dit men fick vänta på den i över en timme innan den kom. Varje gång samma visa. Han kommer aldrig i tid. Väl på templet flyttade vi bokstavligt talat jord från ett ställe till ett annat. Jag var med och skyfflade upp jorden i skottkärran och så tömdes den längre bort och så höll vi på till efter lunch. Sedan har vi varit i huset, duschat och packat och förberett för morgondagen då vi åker tillbaka till Kandy. 


Har varit ett äventyr här minst sagt att bo med alla ödlor, myggor och råttan vi såg idag och döpte till Billy för att han inte skulle vara lika läskig. Mina myggbett kliar sååå mycket. Myggmedlet hjälper typ 10 min och sen är det samma visa igen. Ååååh.. Ska försöka somna ändå, hoppas jag lyckas!


Här är en av våra badrum. Det har inget tak
Work. Kordinatorn är med och jobbar