Dag 14

Nu är min surf nästan slut. Har bara kvar på natten för de delar upp surfen dag och nattid av någon konstig anledning. 

Vi har haft en superlugn lördag vilket har varit skönt då vi alltid har haft någonting att göra. Vi tänkte egentligen gå till poolen igen men då det var mulet och prognosen sa regn så bestämde vi oss för att stanna kvar på rummet. Har alltså bara vilat idag, läst i min bok, försökt få lite ordning i min resväska, filat naglarna, duschat och så. En stund innan middagen blev jag så rastlös så fick med mig en till så vi gick till supermarketen ca 10min bort. Naturligtvis var den stängd men det fanns en mindre butik som var öppen. Köpte te som jag kan dricka här för vill inte öppna de andra paketen jag har köpt än. Köpte också yoghurt som jag kan ha till frukosten. Hoppas bara att den får stå kvar i kylskåpet, saker har en viss tendens att försvinna. Det är faktiskt lite skumt för de märks mer och mer. En tjej i ett annat rum har blivit av med alla sina kontanter. En annan kan inte hitta sin laddare som antagligen är på villovägar... än så länge, peppar peppar, har jag mina saker kvar. Håller tummarna för att det får vara så. 

Eftersom det har varit en lugn dag och jag egentligen inte har gjort någonting har jag haft mycket tid att tänka och känna efter. (Positivt eller negativt, jag vet inte) Känna att jag saknar min familj och mina vänner. Missförstå mig inte, har fått jättetrevliga vänner här, men det är ju inte alls på samma sätt som er där hemma. Här umgås man i en vecka och sen flyttas folk runt och det kommer nya. 

Imorgon är det måndag igen vilket för mig innebär nytt projekt. Ska bli spännande!

#1 - Anonym

Hej! Ja det gäller att hålla i dina saker så dom inte får ben. Vi tänker mycket på dig här hemma, och hoppas att du har det bra, och så mycke intressanta saker du får vara med om. Ha det gott 😋.
Mvh Bosse.

#2 - Anonym

Hej! Ja det gäller att hålla i dina saker så dom inte får ben. Vi tänker mycket på dig här hemma, och hoppas att du har det bra, och så mycke intressanta saker du får vara med om. Ha det gott 😋.
Mvh Bosse.