Dag 33

Idag var sista dagen på templet vilket var tråkigt. Trodde inte jag skulle tycka det var jobbigt att lämna de men det var det. Jag hade skrivit om mig själv på ett vykort jag hade med mig från Sverige och läste för dom. Sedan fick de också göra sina egna vykort till mig. De fick skriva om sig själva och sedan måla någon fin bild så jag kan ha som minne. Det där gjorde jag bra!

Efter lunch åkte vi tillbaka till huset och packade ihop de sista sakerna inför resan tillbaka till Kandy. Det finns två olika hus i Kandy och denna helgen bor vi i det andra huset som vi inte bodde i innan. Kul att se det andra men rummen är såå små. Tre våningssängar och våra väskor får knappt plats i rummet. Skillnad från i Hill country där rummet var så stort! 

Vi åt middag på world spices igen. Så gott med något annat än bara ris och curry! 

Pasta carbonara